Tuesday, October 18, 2011

Aku Tak Suka!

Salam..
Ehem, dah lama rasanya aku tak update blog ni kan?
Ada ke orang tertunggu-tunggu post dari aku?
Mesti takde kan? Hahah, i know it!
Bukan taknak update tapi rasa macam banyak benda yang mengganggu,heh kadang tu ada je idea nak tulis something tapi takde mood/feeling plak time tu nak duk taip-taip nih! Huhuu~ Ok sekarang aku nak cerita something, nak baca silakan baca taknak or dah boring baca sila tekan butang pangkah kat atas tu ok? Ceritanya bermula dari sini, aku tak tau napa aku paling tak suka orang duk sibuk-sibuk pasal aku. Aku nak keluar ke suka hati aku lah, ye mungkin korang ambik berat sal aku kan tapi tak payah laa kau nak duk kecoh-kecoh plak, duk bising-bising dalam kelas, duk sakat-sakat aku. Helloooo! I need my privacy okeh!? Kalau aku nampak kau keluar takde plak aku nak kecoh-kecoh kan dah tu bila aku kuar apsal plak kau nak kecoh-kecoh sangat nih???? Please, give me my privacy! Aku tak suka diceritakan,digosipkan! Tolong ye? Please laa jangan buat aku camni, aku nak kuar pun sorok-sorok tengok line clear ke tak, heh aku kuar rumah pn takde laa sampai aku nak sorok-sorok dengan mak aku macam dah terbalik plak. Lagi satu, please jangan salah paham! Kalau aku baik/rapat dangan seseorang (especially laki) tu bukan bermakna aku suka kat orang tu or orang tu suka kat aku. It just a friendship don't misunderstanding about it! Nanti boleh menimbulkan fitnah pulak. Aku datang kat sini nak belajar dan aku bukan bawak diri je ok? Aku bawak sekali maruah diri dan keluarga aku, ni kat atas bahu ni tergalas semua pengharapan dia orang semua. It's load enough! Aku tau bukan senang bagi aku tuk bawak nama dan maruah keluarga aku especially bagi pompuan nih, masyarakat selalu memperhatikan maybe dengan pandagan yang baik dan mungkin juga dengan pandangan buruk, so aku dah cuba sebaik mungkin tolong jangan burukkan ye? Thanks & sorry! ^^

No comments:

Post a Comment