Friday, June 24, 2011

Going Back Home Again! ^^

Salam,

Apa khabar semua? semoga sihat sejahtera hendaknya (eh, macam nak tulis surat plak aku rasa). Ok, selepas 3 minggu aku bertungkus lumus menyiapkan perancangan untuk program sem depan akhirnya masa yang di tunggu-tunggu telah tiba. Masa untuk kembali pulang ke rumah! Selepas 3 minggu berhempas pulas menyiapkan modul zon bebas polisterin dan beg plastik, pelbagai cabaran dan dugaan telah aku tempuhi. Sakit kepala, sakit otak, sakit hati macam-macam laa aku sakit dalam tempoh nak siapkan modul ni. Anyway, thanks a lot to my friends that give me a chance to involve in this program. Sesungguhnya telah banyak aku pelajari sepanjang program ni, terima kasih kepada mereka yang telah banyak membantu, memberi semangat dan kekuatan untuk menyiapkan modul hingga ke hari terakhir ni. Dan yang paling utama adalah aku ingin memohon kemaafan andai aku ada menyakiti hati kalian. Maaf, aku hanya manusia biasa yang punya kelemahan dan sering melakukan kesilapan. Semoga selepas ini kita boleh berkerjasama lagi di masa akan datang. =)


Sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment