Wednesday, April 13, 2011

Just Around The Corner

Walaweyhhh~ Final Exam datang lagi (!). Ya, nak tak nak itulah kenyataannya. Sem 4 bakal melabuhkan tirainya, lagi 2 hari maka akan berakhir lah kisah suka duka untuk sem ni. Selamat tinggal sem 4 and welcome sem 5 (!).
Oh yeah~
Hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan dan tahun berganti tahun. Pejam celik, pejam celik sekejap je dah nak abis sem, uhuu~ Dah 2 tahun rupanya aku kat U ni ye? Minggu depan aku dah start study week tapi disebabkan oleh aku start exam lambat, setelah di teliti calender tambah tolak darab bahagi aku ada lebih kurang 2 minggu gap sebelum final exam. Syok memang syok tapi lagi syok lepas tu sebab aku akan ada exam straight dan berderet-deret lepas tu tanpa ada gap! Oh, sampai hati dorang susun jadual exam aku camni! Mana boleh! 5 hari berderet-deret kot, setiap hari ada exam belum lagi yang 1 hari ada 2 exam. Wuu~ memang lepas abis exam tu sume jadi zombie laa nampaknya sebab tak cukup tidur. Hah, memang gembira sangat-sangat tengok jadual exam dia sampai keluar air mata (hambik kau!). Apa-apa pun aku redha dan tawakal jela sepanjang minggu tu. Semoga Allah memudahkan setiap urusanku dan memberi kesenangan bagiku untuk menghadapi hari-hari peperiksaan. Amin! Tolong doakan kejayaan aku ye kalau ada sesiapa yang baca entry ni. Semoga kejayaan milik kita bersama!

2 years more before i finished it. Be a graduation, go out there with full of proud of myself. (sorry ni bukan riak/takbur ok?!) It just to make my parent smile happily with me, be proud to have a daughter like me. There's no parents out there which is don't want to see his/her son be a successfully person. Most of them wants their children be a success man but it doesn't meant that if you are fail they will not take care of you, please remember that whatever you do,they will be always behind you. Give you supports no matter what that you did. Just work hard and be a good man, make them proud of you even though you are not the man that they are desire you to be. =) Maybe i am not a good daughter but i will try to be nice and good daughter. Nobody is perfect but we can try to be perfect even thought we are not perfect (!).

No comments:

Post a Comment