Thursday, January 12, 2012

First Love


Wahhh!!!! Cam tak caye je aku boleh post pasal benda nih! Hahah. Okeh, ni gara-gara aku tengok movie tajuk dia 'First Love (A Little Thing Called Love)'. Well masa aku mula-mula tengok cerita nih aku dah gelak sakan, lawak! Tapi dalam masa aku tengok cite ni tetiba teringat balik zaman muda-muda dulu. Heheh, yela zaman hingusan dulu time masa kat sekolah. Tipu laa kalau ko cakap ko takde 'first love' masa time skolah dulu, lain laa macam aku ni. Heh, serius! Aku tak tipu! Well, aku rasa semua orang ada first love sendiri kan? Kan? Kan??? Bukan korang je yang ada tau! Aku pun ada gak! Heh, ni nak berlagak sikit nih.

Hah, ni laa first love aku. Jangan Jeles ok? Oppa, saranghaeyo! (Oh, gedik gila)
Ok, berbalik pada cerita yang aku tengok semalam, sebenarnya cerita tu adalah cerita dari Thailand, tapi memang sangat best dan menarik. Mengisahkan sorang budak perempuan yang jatuh cinta kat senior dia iaitu first love dia. Dalam masa yang sama dia cuba macam-macam cara tuk tarik perhatian lelaki tu, well it shows you determination. Mungkin di alam realiti aku rasa ada jugak yang buat camtu. Heh, dengan pelakon lelaki yang hensem + plak dengan pelakon pompuan yang dulunya tak cantik berubah jadi cantik, dengan sedikit humor diselitkan memang perfect! Trust me! Even kawan aku pun ciap marah-marah aku sebab bagi cerita tu kat dia, heheh release tension laa kononnya. Maaf kawan, sebab cerita tu dah mencuri masa study mu tapi ko suka kan??? Heheh, nak tau lebih lanjut boleh tengok sendiri kat SINI-----> First Love (A Little Thing Called Love)   

Aku: Ok dah abis tengok movie.
Dia: Oh, tengok movie rupanya! Study2!
Aku: Heheh, nak study laa ni. =P

No comments:

Post a Comment