Friday, February 25, 2011

Penat?

Salam.. (senyum)
Aku tak nak tulis panjang sebab aku dalam kepenatan sekarang. Apa yang aku nak kongsikan adalah aku sekarang dalam keadaan yang neutral. Emosi biasa-biasa dan kadang-kadang di luar jangkauan aku. Pelik! Hari tu tetiba aku menyuarakan ketidakpuasan hatiku dan kepenatan yyang aku hadapi masa rehearsal pada hari rabu yang lepas. Maaf ye pengarah saya bukan taknak beri komitmen tapi masa tu jam dah menunjukkan 1.45 PAGI! Tapi kamu masih mahu buat rehearsal yang tah keberapa kali. PENAT! Dan pada masa tu emosi aku tak stabil, ye sekarang ni pun tapi aku still boleh kawal dengan mendiamkan diri kalau tak abis sume orang aku sakitkan hati bila terkeluar kata-kata yang boleh menguriskan hati dan perasaan orang. Ok, sekarang masih boleh kawal. Oh, minggu ni agak full bagi aku. Ye, ari khamis semalam baru abis program lepas tu tidur memang tak sedar diri nasib bek bangun pegi kelas. Huh, dan pada hari ahad ni aku akan ke ZOO neraga sebagai sukarelawan. Oh, yang tu aku tak tahu laa camne penatnya nantii dan pada hari isnin pulak aku akan ada field trip untuk ke KL (or Kg Baru) tuk buat case study tuk kursus ekologi yang aku ambik. Fuhhh, rasa memang best dan harap-harap segalanya berjalan dengan lancar laa. AMIN! Oh, nanti bila aku ada masa kelapangan dan dah tak penat lepas balik dari zoo dan KL t bleh laa aku ceritakan serba sedikit berkenaan dengan perjalanan aku ketika menyertai aktiviti-aktiviti ni.
Ok, aku nak rest sekejap. Nanti aku ada discussion nak kena plan tentang perjalanan kami dan apa yang perlu kami lakukan semasa field trip nanti. Semoga segalanya berjalan lancar dan di permudahkan segala urusan. =)

4 comments:

  1. hehhee..sgt2 suka tulisan ni!!cntik ler..cmne nak setting>>??

    ReplyDelete
  2. erkkkk??? ok,sila cari sendri! ahahhahah pndy2 laa explore nnt akn jmp! lalallala~~ oh, penat! tah bile nak update crite sal g zOo...hmmm~

    ReplyDelete